זייברט שוב סוגר את בני ברק בלילות

    צבי טסלר 10 Comment on זייברט שוב סוגר את בני ברק בלילות

    ראש העיר בני ברק חנוך זייברט הודיע על מבצע אכיפה כנגד בתי עסק שיפתחו אחרי השעה 23:00 בערב, בניגוד לחוק העירוני. בנוסף, יחל השיטור העירוני ואגף הפיקוח באכיפה מיידית על חנייה שלא כחוק, חנייה כפולה וחנייה על מדרכות

    בני ברק. צילום: פלאש 90
    21:36
    15.05.24
    אבי מימרן No Comments on שר הדתות: "מי שתוקף את החוק היה מעביר אותו בעצמו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בקדנציה השנייה: ראש העיר בני ברק חנוך זייברט מכריז מלחמה על תופעת הבילוי בחנויות מזון בשעות המאוחרות של הלילה והצ'ונטיות בימי חמישי בערב. בעירייה הודיעו על מבצע אכיפה שיכלול קנסות כנגד עסקים שיפרו את החוק העירוני האוסר על פתיחת בתי עסק אחרי השעה 23:00.

    מדובר ביוזמה של זייברט שהחלה בקדנציה הקודמת, נוכח כך שבני ברק – ובעיקר באיזור בית הכנסת איצקוביץ הפכה בלילות ל'עיר ללא הפסקה' כדוגמת השכנה תל אביב. או אז הורו רבני העיר, לטענת זייברט, בהם הגר"ש וואזנר זצ"ל להביא לתיקון המצב והחזרת לילות העיר לשעות שקט.

    עיריית בני ברק קיימה היום (רביעי) ישיבת הערכות בהשתתפות מנכ"ל העירייה ישראל אירנשטיין, ראש מטה ראש העיר ישראל דרנגר, עוזר ראש העיר יוסי צימט, מנהל אגף אכיפה שלומי מלכה, מפקד תחנת בני ברק רותם וסקר ומפקד השיטור העירוני גל ליאור, לקראת המשך אכיפת חוק סגירת בתי העסק בעיר בשעות הלילה.

    לפי הודעת העירייה, כלל בתי העסק בעיר ייסגרו עד השעה 23:00 בלילה וביום חמישי עד השעה 24:00 בכלל זה כל עסקי המזון ללא יוצא מן הכלל. צוותי השיטור העירוני הונחו לאכוף את ההנחיה באופן מיידי.

    בנוסף, יחל השיטור העירוני ואגף הפיקוח באכיפה מיידית על חנייה שלא כחוק, חנייה כפולה וחנייה על מדרכות. מהעירייה נמסר: "אנו קוראים לכלל תושבי העיר להקפיד על חנייה כחוק ולהימנע מקנסות וצעדי אכיפה הכרוכים בעגמת נפש".

    בבני ברק יש גם מי שזועמים על הצעד המחודש עליו הכריז ראש העיר, משום שבכהונת ראש העיר הקודם רובינשטיין העירייה לא אכפה בקשיחות, ובסופי שבוע לא אכפה בכלל. החלטת זייברט כעת, חוששים שלמעשה תשים סוף לתופעת הבילוי בצ'ונטיות בימי חמישי בלילה, מנהג אהוב של בחורי ישיבות וכלל הציבור, כולל מבקרים שאינם תושבי העיר, שכעת יצטרכו למצוא להם מקום אחר לסעוד את ליבם בצלחת חמין מהבילה בליל שישי.

    כזכור, בקדנציה הקודמת שלו כראש העיר בני ברק, היה זייברט זה שקבע איסור על פתיחת בתי עסק בעיר לאחר השעה 23:00 בלילה, אז התמרמרו תושבים נוכח כך שאפילו טיטולים או מטרנה לתינוקות לא היה ניתן להשיג בעיר אחר 23:00

    בשנים האחרונות חלה ירידה באכיפה של החוק וכעת ראש העיר החדש-ישן מכריז על החזרת האכיפה במלוא עוזה. השאלה הגדולה האם האכיפה תהיה גם באיזורי התעשייה של העיר, שם התפתחו בשנים האחרונות מרכזים שוקקי חיים כדוגמת איזור בנייני בסר.



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 10

      התנהלות ברוטלית ודורסנית כפיה של דעות קיצוניות ומשונות על כולם רק בשם כל מיני דילים שבגללם שמו אותו ראש עיר

    2. 9

      כל הכבוד 👏

      בהחלט הגיע הזמן למגר את מטרדי הרעש שממררים את חיי התושבים 24/7

      עם זאת , ספק אם אכן תבוצע אכיפה אמיתית או שמדובר בצעד שנועד ליח"צ בלבד

      ימים יגידו…

    3. 8

      אף אחד מהבני ברקים לא זועם על זה חוץ מתושבי העיר בגלאי 16-25 =בחורי עשובות שמחפשים את עצמם ועושים צער גדול לשכנים ואני בטוח שכל אבא וכל אמא בבני מודים לראש העיר על צעד מבורך זה
      יש זמנים נורמלים לאכול
      בני ברק זה עיר ללא הפסקה של לימוד תורה, לא של אוכל

    4. 7

      ראש עיר הכי גרוע שידעה בני ברק .. מקצץ גם בתווים של האלמנות והיתומים… בכללי עירייה של מושחתים שכדאי לחקור אותה

    5. 6

      גזל שינה הוא אחד הדברים החמורים שבבין אדם לחבירו.
      גזל שינה פוגע בבריאות ובתיפקוד
      בימי ספירת העומר מתאבלים על פטירת תלמידי ר' עקיבא שלא נהגו כבוד זה בזה.
      הגיע הזמן להתחשב במי שזקוקים לשינה בלילות ולהפסיק את מטרדי הרעש.

    6. 5

      צעד חשוב ביותר שעשוי לשים קץ לסבלם של תושבי העיר הרועשת 24/7
      נקווה שראש העיריה לא יירתע מקומץ החוליגנים שתקפו אותו וידאג אך ורק לרוב הדומם של תושבי בני ברק